Már nem kell a legendás játék, óriásit zuhant a forgalma | Forrás: hvg.hu |
Utolsó módosítás: 2017-04-22 17:54:19 | Nyomtatás - Hír webcíme: www.biharlap.hu/hir/25445 |
A Mattel negyedéves adózott vesztesége 113,2 millió dollár lett. A veszteség felhalmozásában egyebek között az játszott szerepet, hogy csökkent több vezető termék, így a Barbie babák és a Fisher-Price játékok eladása.
A Mattel bevétele az egy évvel korábbihoz képest 15 százalékkal 735,6 millió dollárra esett, és elmaradt a szakértők által várt 810,2 millió dollártól.
A Barbie babák eladása 13 százalékkal esett a március végével záródott három hónapban éves szinten, a 6 éves kor alatti korosztálynak szánt Fisher-Price játékok értékesítése 9 százalékkal csökkent.